فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ تپشهای عشق






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

عشق من باش ، تپشهای قلب من باش ، مثل نفس در سینه ی من باش
از تنهایی رها شدم و به تو دلبستم ، تو را یار و همدم خود دانستم

برای خواندن متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

عشق من باش ، تپشهای قلب من باش ، مثل نفس در سینه ی من باش
از تنهایی رها شدم و به تو دلبستم ، تو را یار و همدم خود دانستم
نمیخواستم برای یک عمر با تو باشم ، میترسیدم عمر من کوتاه باشد و در کنار تو بودن زودگذر
آمدم که وجود تو باشم ، اگر روزی عمرم تمام شود در قلب تو باشم ، حتی اگر از این دنیا رفتم در خاطر تو باشم.
آمدم که بگویم هر گاه بخواهی فدایت میشوم ، اگر بارها برایم غریبه شوی باز هم عاشقت میشوم.
آمدم که برایت بنویسم ، تا در این دو روز دنیا اگر از یاد تو رفتم ، احساسات من نسبت به تو همیشه مثل یادگاری بر روی صفحات دفترم باقی بماند.
اینبار نیامده ام که شکسته شوم ، از غم عشق آشفته شوم و از درد عشق بمیرم، اینبار آمده ام که تنها از عشق تو بمیرم.
اگر دیگر روزی در این دنیا نبودم ، نگو که بی وفا بودم ، اگر تو را تنها گذاشتم نگو که عاشق نبودم ، لحظه ای به سر خاکم بیا و مرا یاد کن ، این روح دلتنگ را که در آن دنیا نیز بهانه تو را میگیرد آرام کن
عشق من هستی ، تا ابد ، حتی در آن دنیا نیز همه وجودم هستی ، تو مال منی تا قیامت در قلب من هستی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:53 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت